VladimirNicolaevici.md

Ianuarie 21, 2008

Cum s-a nascut VladimirNicolaevici.md

Filed under: Uncategorized — pioner @ 3:11 am

Intr-o zi de iarna Vladimir Nicolaevici sta in fata computerului sau prezidential, impodobit cu stema Moldovei in spate si cu simbolul Partidului Comunistilor Republicii Moldova pe partile laterale. Cu o oarecare ezitare si indoiala se uita ba la mouse-ul din palma sa, ba la ecran, apoi scotind cu zel virful limbii afara si transpirind incet, apasa butonul soarecelui la momentul cind cursorul ajungea in dreptul link-ului care il interesa, imediat cu cealalta mana fortind si tasta „enter”. Tot citind si citind, la un moment dat s-a rezemat, oftind din greu, de speteaza fotoliului. A cugetat cit a cugetat si a intins mana spre un telefon de culoare sura.

-Auzi, Arturcik, tu cu ce te ocupi? – a intrebat presedintele cu o voce parinteasca.

-Pai, Vladimir Nicolaevici, iata, studiez pentru doctorat.

-Doctorat? – a intrebat incurcat Vladimir Nicolaevici, – Care doctorat, eu doar te-am numit director la SIS, dar nu ministru al sanatatii?

-Vladimir Nicolaevici, eu doar am inceput anul trecut doctoratul in drept, doar tineti minte, insusi mi-ati sugerat sa o fac, inca ati mentionat ca un sef de departament la Presedentie fara doctorat, face presedintele de rusine… ati mai spus sa iau exemplu de la Mark Evghenievici.

-Aaaa-ha. Da. Tin minte. Artur, tu uite ce: tu urmaresti evenimentele in Rusia?

-Vladimir Nicolaevici, eu tin minte indicatiile Dumneavoastra, am interzis serviciului sa faca ceva pe directia data si ma ocup insumi de acest lucru… in pauzele intre studiul pentru doctorat, – in vocea directorului Serviciului de Informatii si Securitate s-a simtit tensiune.

-Apoi, ai vazut, ca inainte de alegeri, Vladimir Vladimirovici avea un reiting o-ho-ho-ho… o popularitate mai sus de 75%… dar eu… iata… tot cu 30-40 km ma tirii, adica ti-fu.. procente. Mark Evghenievici mi-a sugerat sa folosim metodele rusilor, cica este un sait, Vladimir Vladimirovici se numeste, unde sunt ghidate de catre FSB persoane sa scrie despre presedintele rus diferite pataranii, astfel ca poporul sa stie si sa inteleaga cit de mult presedintele are grija de ei, si prin acest site mentinindu-i popularitatea. Ca emisiunea asta la NIT… doar o data pe saptamina, si atunci, primesc raspunsurile pregatite la intrebari.. incurcate… , – in vocea presedintelui se putea simti un amalgam de tristete, necaz si oboseala.

-Vladimir Nicolaevici, ne vom gindi neaparat… dar la noi e mai problematic, caci avem mai putini utilizatori de internet.

-Bine Artur… eu am incredere in tine… vezi… sa apara mai multi… din astea… utilizatori.

-Da, Vladimir Nicolaevici, imediat il voi suna pe directorul Moldtelecomului, presedintele SunTV sa… elaboreze pachete de servicii care vor spori numarul utilizatorilor. Cred ca masurile vor fi eficiente, caci nimeni nu doreste sa ramina fara legatura telefonica si fara televiziune prin cablu.

Presedintele si-a ridicat nedumerit sprincenile. -Haraso, Arturcik, si stii ce…. lasa tu studiul asta de doctorat. Il sun pe Victor Fiodorovici, el nu demult tot a devenit doctor… s-a facut mindru, nici nu mai intra… , – in glasul presedintelui s-a scurs un iz de tristete, – si solutioneaza el problema.

-Vladimir Nicolaevici… , s-a auzit in receptor vocea excitata a lui Artur Valentinovici.

-Da, Artur, si inca ceva… ada-mi niste ziare, ca computerele astea… si vezi.. sa scrie ei omeneste despre mine, fara porcariile astora de la „Moldavskie Vedomosti”, ca le taiem chislorodul.

Vladimir Nicolaevici a pus receptorul la loc, zimbind pentru prima data in zi. Viata a inceput sa para mai atragatoare.

TrackBack URI

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

